neděle 17. března 2013

Den 8: Negros si vylepšuje pověst

Snídaně byla provázena složitým souctovanim účtů na pokoje, takže jsme odjeli až v osm. Nedělní provoz nebyl příliš hustý, ale krajina podél statovky byla dost nudná. Placaté pole cukrové třtiny se střídaly s vesničkami a tak jsme jeli docela rychle. V začínajícím poledním žáru jsme našli hrncovou hospůdku a trochu jsme ji vyjedli.
Ve městečku Gais nám ochotny recepční vysvětlil, jak se to má s pozorováním delfínů. Nejvíc mne překvapilo, že to dopadlo tak, jak jsem si naplánoval. Odjeli jsme ještě 10 km na Aroma Beach,  našli příjemný (alkoholický) resort a během čtvrt hodiny domluvili celý program zítřka: dopoledne loď na delfíny a písečný pás, odpoledne převoz nakladakem na sever.
Po ubytování jsme vyrazili na pláž. Byla normální písečná, pěkně se plaval o a došlo i na vybijenou s kokosakem. Ale naštěstí nikdo ne prohrál.
Všechno způsobila Radka. Když jsme po plazovani odpocivali v dřevěném plážovém domečku, vyslala mne do baru pro nějaký koktejl. A vzápětí tam dorazil i Pepa. Ale domluva s obsluhou se nějak nedařilo a skončila tím,  že před nás postavili láhev rumu a láhev koly. Ta měla spoustu kamarádů a za chvíli se šlo pro další. A další. A ještě. Koncentrace rumu se zvyšovala... A pak jsem usnul a večer pro mne skončil před západem slunce.
Ujeto 50 km, celkem 334.

Žádné komentáře:

Okomentovat