čtvrtek 21. března 2013

Tiskova zprava

Touto tiskovou zpravou bych chtel predbezne dementovat vse, co se o dnesnim dni objevi na Milosove blogu. Zejmena:
- je pravda, ze jsem vypil vetsi nez male mnozstvi rumu, ale to bylo proto, ze jsem na kocabce hned ve druhe hre mariase vylicitoval cervenou sedmu na konec a zelena ji tlacila a pak jsem jeste vyhral 2x betla a z toho jednoho 2x flekovaneho
- to, ze jsem po vylodeni zakopl o sve kolo a upadl, je pravda, ale kdyby me hned nenalozili do riksi a dali mi cas, tak bych se mozna i zvednul
- to, ze me riksa odvezla do uplne jineho rezortu, nez jsme meli bydlet, neni moje vina, protoze jsem celou cestu spal a tedy jsem nemohl nic ovlivnit
- pote, co mi ridic odvazal moje kolo a vylozil moje brasny, jsem si na parkovisti zpusobne lehl na zem a cekal, co se bude dit
- policajtum jsem bez zbytecnych odkladu priznal svou totoznost
- kdyz me Milos a Marketa na zaklade policejniho patrani nasli, tak jsem ochotne nasedl na kolo a podle moznosti je nasledoval, aniz bych zpusobil vaznejsi dopravni kolizi
- nenechal jsem za sebou zadne dluhy (Milosi, dik, ze jsi za me zatahnul tu kolu)

Jarda

1 komentář: